Zwroty i reklamacje
- Zwrot w ramach odstąpienia od umowy
Jeśli jesteś Klientem Indywidualnym przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez formularz udostępniony przez Homespot: LINK.
Do zwracanego Produktu dołącz uzupełniony i wydrukowany formularz zwrotu.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni. Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.
Po odstąpieniu od umowy Produkt należy zwrócić do nas niezwłocznie na adres: Homespot.pl/Omnipack, Al. Katowicka 66 bud DC04 rampa 40, 05-830 Nadarzyn, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Uwaga! Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
Zwrot pieniędzy przez Homespot nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu i zweryfikowaniu przez nas Produktu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. filtry, uszczelka okienna);
- UWAGA! Urządzenie musi zostać zwrócone z nieużywanymi, nierozpakowanymi filtrami, nie zamoczonymi w wodzie filtrami. Jeśli filtry były używane/zamoczone w wodzie, to kupujący musi ponieść koszt zakupu nowych filtrów. Prosimy o nieodsyłanie nawilżacza z mokrym filtrem w środku.
W przypadku wysyłki produktu, prosimy o odpowiednie zapakowanie urządzenia wraz z filtrami oraz przygotowanie go do odbioru przez kuriera; zalecamy wysyłkę urządzenia w oryginalnym opakowaniu. Urządzenie musi być zabezpieczone do transportu (folia, karton). Nieodpowiednie zabezpieczenie produktu skutkować może jego uszkodzeniem w transporcie i brakiem możliwości uznania odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.
- Reklamacje
W przypadku gdy stwierdzisz wadę zakupionego produktu w sklepie Clofte.pl istniejącą w chwili jego dostarczenia lub ujawnioną w ciągu dwóch lat od dnia otrzymania Produktu, masz prawo złożyć reklamację np. korzystając z formularza LINK.
Po wypełnieniu i wysłaniu Formularza formularza reklamacyjnego zgłoszenie jest przetwarzane przez dział techniczny. Otrzymasz potwierdzenie złożenia reklamacji na podany w formularzu adres e-mail. Nasz dział techniczny skontaktuje się z Tobą tak szybko jak to tylko możliwe. Standardowy czas oczekiwania to 1-3 dni robocze. W odpowiedzi zwrotnej zostaną przekazane wszelkie informacje dotyczące wysłania przesyłki Produktu w ramach Reklamacji.
Nie wysyłaj produktu samodzielnie. Szczegółowe informacje dotyczące dalszych kroków reklamacyjnych, zostaną Ci przekazane w wiadomości e-mail po wypełnieniu i przesłaniu formularza (realizacja Reklamacji odbywa się “door to door”).
Jeśli nie określisz z jakiej podstawy do reklamacji chcesz skorzystać, w pierwszej kolejności Twój Produkt zostanie naprawiony lub wymieniony w ramach gwarancji producenta. Jeśli zamierzasz skorzystać z rękojmi przysługuje Ci prawo do wymiany Produktu, usunięcie istniejącej wady Produktu, obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy. W przypadku wady, którą można usunąć, w pierwszej kolejności dokonujemy naprawy lub wymiany Produktu na wolny od wad.
Homespot rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia reklamacji. W przypadku uznania reklamacji i naprawy produktu, naprawa nastąpi w terminie 30 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji.
Możesz skorzystać z praw przysługujących Ci w ramach rękojmi lub gwarancji niezależnie.
W przypadku wysyłki produktu, prosimy o odpowiednie zapakowanie urządzenia wraz z filtrami oraz przygotowanie go do odbioru przez kuriera; zalecamy wysyłkę urządzenia w oryginalnym opakowaniu. Urządzenie musi być zabezpieczone do transportu (folia, styropian i karton). Nieodpowiednie zabezpieczenie produktu skutkować może jego uszkodzeniem w transporcie i brakiem możliwości uznania reklamacji. Prosimy pamiętać o osuszeniu produktu przed jego zapakowaniem i wysłaniem.
Do reklamowanego Produktu dołącz uzupełniony i wydrukowany formularz reklamacyjny.